Szeretettel köszöntelek a Veterán autók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Veterán autók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Veterán autók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Veterán autók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Veterán autók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Veterán autók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Veterán autók közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Veterán autók vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nagy sikerrel rendezték meg a III. Oldtimer Show-t a Syma Csarnokban. A három napon keresztül nyitva tartó bemutatón nem következett be, amitől számosan tartottak, alig láttunk „ismerős” kocsikat, tehát olyanokat, amelyek a tavaszi Oldtimer Expón vagy a tavalyi show-n pódiumra kerültek.
Ezúttal is gazdag volt a motorkerékpár-kínálat, a magyar motorok részlege inkább a teljes termékskála bemutatására fókuszált, igazi érdekességért (P24, Népmotor, Turán) a Közlekedési Múzeum standjához kellett menni. A szakértők rágódhattak a csillogó-villogó minőségre restaurált, de keverék alkatrészekből összeállított Indian gépeken (kivétel a látványos és eredeti Four), a helyenként túlontúl hadrendi katonai gépkocsikon. Különlegességekben sem volt hiány, ide sorolható a XIX. század végén készült Bollée társaskocsi – amely a legöregebb jármű díját kapta, ezt szerkesztőségünk ajánlotta fel – az NSU Kettenkrad, az Alfa Romeo 6C és a Horch 830 Cabrio.
Jó ötlet volt a szocialista autók bemutatója, talán a legtöbb időt ennél a standnál töltöttek a nézelődők, és nem ok nélkül, kifejezetten szépen restaurált Wartburg 312, Skoda Octavia, Warszawa keltett figyelmet.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
15 éves a Trabant- Wartburg klub